18.11.2020
Vážený zákazníku,
dovolujeme si Vás informovat, že v souvislosti s nadcházejícími vánočními svátky bude naše firma uzavřena od 23.12.2020 do 3.1.2021 včetně.
Ve dnech 21.12.2020 až 8.1.2021 budou probíhat inventury. Závozy zboží v tomto období, budou probíhat po předchozí domluvě se zákazníkem. Na příjem/evidenci objednávek - inventury nemají vliv.
Příjem zakázek, které mají být realizovány ještě v tomto roce, proto ukončujeme v následujících termínech:
objednávky kování pro posuvné dveře – do 14.12.2020 (12:00 hod.)
objednávky hotových posuvných dveří (s výplněmi) – do 30.11.2020 (15:00 hod)
objednávky hotových posuvných dveří (bez výplní) – do 6.12.2020 (23:59 hod)
objednávky hliníkových rámečků – do 7.12.2020 (15:00 hod)
objednávky hliníkových rámečků s kaleným sklem, samostatné kalené sklo, lakované sklo, fotobel - do 20.11.2020 (15:00 hod)
objednávky světelných polic a den, led sestavy – do 14.12.2020 (15:00 hod)
objednávky výroba clever cube, podnože, úchytky, osvětlení – do 4.12.2020 (15:00 hod)
objednávky napříč sortimentem se službou lakování – do 30.11.2020 (15:00 hod)
Důležité upozornění:
Objednávky přijaté po těchto datech budou expedovány po 6.1.2021.
Děkujeme za Vaši přízeň v tomto roce a těšíme se na spolupráci v roce příštím.
S pozdravem
Vedení společnosti SALU Systems, s. r. o.
SALU Systems, s.r.o.
Žihla 992
739 91 Jablunkov
Hliníkové rámky, světelné police: gsm: +420 736628378
e-mail: info@salu.cz
Kování pro posuvné dveře: tel.: +420 558 340 283
e-mail: kovani@salu.cz
Provozní doba:
Po – Pá: 6:00 - 16:00 hodin
výdej materiálu, pokladna:
do 14:30 hodin